WIL JE LID WORDEN VAN ONZE WANDELCLUB?

Twijfel je om lid te worden van onze wandelclub?

Voor slechts €20 ben je lid van Wandelclub D&A en geniet je van de volgende  voordelen:

• je vindt er een gezellige en familiale clubsfeer
  • je krijgt een gepersonaliseerde lidkaart. Bij voorlegging van je lidkaart betaal je slechts €1.50 op de officieel erkende wandeltochten en geniet je van kortingen op de wandeltrails of andere erkende wandelevenementen.
  • jaarlijks organiseren we met de club 3 wandeltochten.
  • met je lidkaart ben je 24/24 & 7/7 verzekerd. Ook tijdens de uitoefening van alle wandelactiviteiten in binnen- en buitenland
  • leden ontvangen een gratis abonnement op het federatietijdschrift ‘wandel.be’. Dit magazine verschijnt 4 x per jaar.
  • we bezorgen je een attest om het jaarlijkse lidgeld via je mutualiteit (bijna) volledig terugbetaald te krijgen.
  • leden genieten van een serieuze korting bij aankoop van de wandelkalender ‘Walking in Belgium’. Je betaalt slechts €6 (winkelwaarde €18).

Je kan je inschrijven via het formulier op onze website www.wandelclubda.be en het lidgeld betalen via rekening

BE10 7350 5920 0704 van Wandelclub D&A met vermelding lidgeld en je naam.

Voor info over de verzekering of uitleg bij een ongeval: